RSS

ini kwan saya !

salam,aaaa....kita berjumpa lagi kali ini, ok hari nie kita nk cakap pasal teman
kalau sekolah mesti ada teman hidup kan
tapi kalau awak rasa kita hidup bersendirian atau berteman......ha nie nk dengar ni
kalau anda rasa berteman mmng betul dalam hidup kita harus lah ada teman sejati yang mulia
tapi kita selalu sakitkan hati teman kita kan......eemmmmm macam mana nak buat kalau dah macam nie
huh..........okey sebenar saya nk cerita kan dan menyebut nama kawan kawan saya
okey nama kawan indah,syuhada,arina,ainul,linadan saya
kadang kadang saya laku kan banyak masaalah kepada orang yang saya cakap tu
kesian kawan saya bersendirian dia takut dengan saya,saya x nk dia takut emmmmmmmmm..........x pelah sedih pulak nnti saya  hahahahahahahahahahaa

0 comments:

Post a Comment